poniedziałek, 22 grudnia 2014

Test: Obroża Martis.sklep.pl


Parę tygodni temu przyszła do nas paczka od firmy Martis lub martis.sklep.pl
W niej znajdowała się śliczna, półzaciskowa obróżka.


Od firmy:
Martis to nasza pasja i marzenie, które postanowiłyśmy wcielić w życie w czerwcu 2012r. To połączenie miłości do zwierząt, informatyki oraz ponad 30 letniego fachu krawieckiego w rękach.


Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane szybko, a oferowany towar był najwyższej jakości.


Strona firmy, na której można dokonać zakupów :
FanPage firmy na Facebook'u :

Co myślałam o ręcznie robionych obrożach/szelkach?

Od zawsze podobały mi się akcesoria ręcznie szyte. Kolorowe tasiemki,wzory... Niestety tylko to było dla mnie takie kolorowe. Nie wiem czemu wydawało mi się, że obroże tego typu są słabo wykonane. W normalnych sklepach  zoologicznych było trudno natrafić na takie rzeczy. Zawsze chciałam je przetestować, zobaczyć jak wyglądają. Ponieważ Lucky dosyć mocno ciągnie mogłam  tylko pooglądać je w internecie i sobie o nich pomarzyć (obrożna na parę spacerów raczej nam się nie przyda), a co dopiero zamówić przez internet - może być za mała/za duża. Żyłam w tych przekonaniach parę miesięcy. Od całkiem niedawna zrobiła się na nie moda i pomyślałam dlaczego by tu nie spróbować przetestować takiej obroży? Mineło parę miesięcy i nareszcie udało mi się wziąć jedną z nich do ręki. Przysłał nam ją sklep Martis. Gdy pierwszy raz wzięłam ją do ręki, dokładnie obejrzałam i wiedziałam już, że wcześniejsze moje przypuszczenia były mylne... Obroża jest idealnie dopasowana do szyi Lakiego.























Dla jakiego psa?
Firma na początku tworzyła akcesoria z myślą o większych psach. Od niedawna wprowadziła również do oferty
rzeczy dla mniejszych psów, dzięki czemu one również mogą się cieszyć ze znakomitych ozdób spacerkowych. 
Można teraz zamówić obrożę/szelki nawet od rozmiaru XS do 4XL. To pokazuje otwartość firmy na różnej
wielkości pupile. Oczywiście jest możliwy również rozmiar na wymiar - który sami podamy
*Nawet przy moccno ciągnących psach świetnie się sprawdza.

Nasza obroża
Do testowania dostaliśmy obrożę półzaciskową. Zewnętrzną taśmę ma koloru paprykowego (nr 18) a wewnętrzną (i parę dodatków) brązowego (nr 2). Szerokość obu taśm wynosi 2.5 cm. Na nie wszyta jest tasiemka ozdobna o wzorze kości o szer. 1.5 cm. Całość świetnie do siebie pasuje. Każdy element jest idealnie dobrany. Dzięki kolorystyce obroża pięknie komponuje się z Lakiego sierścią. *Parząc na rozmiar mamy XS/S 


Wykonanie
Gdy po raz pierwszy wzięłam obrożę do ręki -> wielkie WOW. Już na pierwszy rzut oka widać jej solidne wykonanie. Nigdy jeszcze nie miałam w ręku tak dobrej jakościowo obroży. Wszystko pięknie i dokładnie zszyte mocnymi niciami na maszynie do szycia. Nic nie odstaje (nie odprówa się). Uwagę zwraca również podwójna taśma nośna. Nawet przy nagłym, mocniejszym szarpnięciu nic się z nią nie dzieje. Jestem pod sporym wrażeniem. Sądzę, że ta obroża długo nam posłuży. 



Materiały z których ją wykonano
W tej kwestii również nie można się do niczego przyczepić. Klijenci mają duży wybór kolorów i odcieni barw taśmy oraz polarów. Do tego można wybrać jedną z wielu taśm ozdobnych. No i oczywiście na co ma być obroża -> zwykła-zapinana,na klamrę, półzacisk. 

Półzacisk
Zawsze używaliśmy obroży zapinanej na klamrę. W tym przypadku jednak postanowiliśmy wypróbować naszą pierwszą obrożę na półzacisk - jaktestować to już na max-a. Na początku dziwnie się czułam ze świadomością, że to jednak nie jest ta klamra. Nie znałam dotychczas takiej obroży (Lucky nigdy takiej nie nosił). Nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Na szczęście po kilku spacerach poznałam "mechanikę" półzacisku i było wszystko ok. Zrozumiałam, czemu większość osób woli właśnie takie "zapięcie". Zacisk świetnie się sprawdził w naszym przypadku. Nie mam z nim żadnych problemów podczas spaceru (co się niestety zdażało w zwykłych klamrach- rozpinała się). Dodatkowo zauważyłam rónież, że na sierści nie pozostaje odcisk obroży co jest dla mnie wielkim plusem, gdyż nigdy nie lubiłam widoku "spłaszczonej" sierści. 























Cena
Cena wynosi od ok. 19.90 zł do 42 zł - za jedną obrożę. Wszystko zależy od jej dodatków (np. tasiemka ozdobna,...). Należy pamiętać, że te rzeczy są robione ręcznie i kosztują sporo czasu oraz dodatkowych elementów potrzebnych na jej uszycie (wiele osób myśli, że są za
darmo), więc te ceny są bardzo atrakcyjne. 


Gdzie kupić?
Akcesoria na razie dostępne są tylko w internecie na stronie ---> http://martis.sklep.pl/Różnewzory, kolory tasiemek oraz zadowolonych klientów można zobaczyć na ->https://www.facebook.com/martis.sklep?fref=ts



Dodatki
Dodatkowe miejsce na adresatkę - dodatkowe kółeczko jest bardzo dobrym pomysłem. Można do niego przyczepić adresatkę lub ozdobny dodatek. 
Dodatek świąteczny -  razem z obrożą przyszła nam mała karteczka z życzeniami świątecznymi. Razem z nią w opakowaniu znajdowało się parę smakołyków. Świetny pomysł, który od razu daje klimat świąteczny. 


Podsumowanie


+wytrzymałość
+duża możliwość wybrania koloru tasiemki,...
+cena+szybka odpowiedź firmy na jakie kolwiek pytania
+idealnie dobrany rozmiar
+dokładność
+estetyczny wygląd
-na razie brak



Jestem bardzo zadowolona z obroży. Świetnie się sprawdza na spacerach. Szczerze i bardzo  

POLECAM 



Ocena końcowa - 10/10 

2 komentarze :

  1. Nigdy o sklepie nie słyszałam, aczkolwiek wydaje się interesujący :) Nas obróżka średnio interesuje, bo Tośka ostatnio obrożę nosiła jak była małym szczeniakiem, o wiele wygodniej chodzi jej się w szelkach :D Ale może kiedyś się skuszę i zamówię coś z tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń