niedziela, 13 grudnia 2015

Haul zakupowy- październik/ listopad

Te chwile, kiedy psie rzeczy przemawiają, a w wyobraźni już widzi się swojego psa np. bawiącego się daną zabawką. Ostatnie dwa miesiące właśnie takie u mnie były. Wszystko wydawało się takie kolorowe, fajne, potrzebne na już. Co ty razem powędrowało do mojego koszyka?

ZABAWKI 


► Piłka Trixe - Karusek
Kolejna piłka (jest ich już pewnie ok.30). Czytałam ciekawe opinie na jej temat. Akurat zamawiałam parę rzeczy z tego sklepu, więc przy okazji wzięłam też tą piłkę. Zabawka daje radę.
► Pompon - C&A
Jedna z najlepszych naszych zabawek. Lucky go kocha.
 Piłka FCB - Hiszpania, stadion FCB
Miękka,idealna rozmiarowo, tania. Może nie jest przeznaczona specjalnie dla psów, lecz kiedyś się przyda.
Nietoperz - Ikea
Znaleziony po drodze do kasy. Ma odstające uszy, kły, nogi, długie skrzydła = kolejna atrakcyjna dla psa zabawka.
► Kong Squeezz Jels - zoologiczny, Hiszpania
Znana mi rzecz z naszego rynku.Szczerze? Nie kupiłabym drugi raz. Nie ma jakiejś super reakcji. Nawet w domu. Szkoda...
Mały Smok HuggleHounds - konkurs, Canifel
Wygrany pod koniec listopada zwierzak sprawdza się naprawdę fajnie. Lucky go polubił. Szkoda, że jest tak strasznie mały.



JEDZENIE






► Pokusa + płatki - Karusek
Każdy próbował to i my spróbowaliśmy. Lucky pokusie się nie oparł, lecz karmie (takiej której nie lubi) pomieszaną z nią już tak.
► Brit Care Activity All Breed Lamb & Rice - Karusek
Zamawiałam inny smak, lecz niestety okazało się, że został całkowicie wycofany z produkcji. W zamian dali nam właśnie 1 kg tego rodzaju. Jak na razie jest super. Lucky'emu smakuje (WOW), sierść jest ładna,...Nawet kot się dorwał, co widać na zdjęciu (dziura).
► Alpha Sprit - zoologiczny Hiszpania 
Kupione z ciekawości. Smak baraniny (odkryty dzięki Olivii).


DROBIAZGI


► Mucha i chustka - Biedronka
8 zł to nie majątek a do zdjęć zawsze jakiś dodatek.
 Adresówka - NeonTags
Ją już znacie. Zapraszam do przeczytania recenzji.
Kaganiec - Zooplus
Kupiony w sumie przy okazji. Stary jest już dosyć zniszczony, więc czas przyszedł na nowy. Wiele pozytywnych opinii przyczyniło się do kupna właśnie tego modelu.
"Szkolenie psa agility" - Empik
W październiku zapoznanie się z prawdziwymi przeszkodami, w listopadzie pierwsze treningi w klubie....W Książce wytłumaczone jest dokładnie jak nauczyć psa pokonywania.., jak przekonać go do... Fajna lektura dla początkujących.
"Amatorskie szkolenie psów"
Książka znaleziona wczoraj u babci. Trochę zajmie mi jej przeczytanie (300 stron). Zobaczymy czy dowiem się czegoś nowego.
Składana miska - E. Leclerc
Kosztowała jakieś grosze. Nasza obecna składana miska cały czas gdzieś się gubi, więc ta będzie w sytuacjach awaryjnych.
Lampka Trixe - zoologiczny
Kupiona szczególnie z myślą o treningach wieczorami. Miała być przyczepiana do smyczy, gdy ją odkładałam na ziemię (trudno ją było znaleźć), lecz treningi przełożyli nam na wcześniejszą godzinę, więc na razie światełko leży i czeka na wykorzystanie.

Klatka - Zooplus
Lucky ma na 90% lęk separacyjny, do tego zbliżający się obóz, rady weterynarza... Postanowiłam kupić więc klatkę. Na dobry początek stacjonarną- metalową, rozmiar M. Jak na razie przyzwyczajanie idzie dosyć powoli. Na początku było bardzo ciężko- omijanie jej szerokim łukiem, wejście tylko przednimi łapami (aby dostać smaka- na początku). Teraz jesteśmy na etapie zamykania. Jest wielka panika, płacz, wycie. Trzeba będzie jeszcze długo nad tym pracować. Damy jednak radę!


AKCESORIA
















► Szelki, smycz, obroża RedDingo- zoologiczny, Hiszpania
Zakupy na wyjeździe muszą być! Wszystko się na pewno przyda. (Obroże można zobaczyć TU...gdzieś się zagubiła akurat gdy robiłam zdjęcia rzeczy.)
► Szelki Rogz- zoologiczny, Hiszpania
Trochę taniej niż w Polsce, szelek mamy mało,.. Kolejny prezent z zagranicy? Czemu nie.





8 komentarzy :

  1. Super rzeczy i fajnie że znalazłaś zoologiczny za granicą bo ja w chorwacji niestety nie znalazlam...
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! Miałam kupić Lakiemu muchę z biedronki, ale nie zdążyłam :P
    Zapraszamy: http://www.lakina4lapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy, rzeczami ale jakie ciekawe tło na zdjęciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy !
    Wyprawa do zagranicznego zoologicznego to takie wooow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie zakupy ;) Same cuda ja planuję kupić Kong squeezz jels. No i rozwalił mnie ten nietoperz, cudny <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha pozytywy o baskerville ? Chyba nie gościłaś u nas :) My następnym razem będziemy czaić na pokusę lub alpha sprit. Tak to wyszło, że pańcia wszystko wydała na zabawki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. My czaimy się na pokusę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zabawki, a tło świetne! :D

    OdpowiedzUsuń