poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Rok razem ♥

Właśnie dziś - 25.08 mija rok odkąd jesteśmy razem z Luckym.
I pomyśleć, że to tak szybko zleciało.
Pamiętam jak jechaliśmy z 3 kilogramową kulka do domu.
Pierwszy spacer, pierwsze wypadanie zębów, pierwsze sztuczki,wizyty u weterynarza...


Jak Lucky do nas trafił ?
Pierwszy pies, którego mieliśmy wziąć ze schroniska
Już od 2 lat namawiałam rodziców na psa. Po 1,5 roku zaczęliśmy razem przeglądać ogłoszenia w internecie, jeździliśmy do schronisk - i to właśnie tam poznałam "swojego" pierwszego przyjaciela, którego mieliśmy adoptować. Niestety okazało się, że jest w kwarantannie i nie można go zarezerwować. Gdy po paru dniach zadzwoniliśmy okazało się, że ktoś go zarezerwował (a wcześniej nie było można). Oczywiście nie obeszło się bez płaczu.


Po paru tygodniach postanowiliśmy pojechać na giełdę - gdzie sprzedawali różne rzeczy i zwierzęta. Okazało się jednak, że zwierzęta sprzedają w sobotę a my byliśmy w niedzielę :(.
Tego samego dnia ok. godz. 16.00 przyszła do nas ciocia, która pokazała nam zdjęcia małego szczeniaczka, którego spotkała idącego z chłopakiem - jak się okazało dostał go na 18 urodziny i nie mógł go zatrzymać ponieważ mieszkał w wynajmowanym mieszkaniu.
Jedne z pierwszych zdjęć zrobionych u nas w domu
Na zdjęciach wyglądał jak typowy jamnik - a ja chciałam średniego psa.  Nie patrząc na to pojechaliśmy go zobaczyć.
Od razu się w nim zakochałam i oczywiście go wzięliśmy :D
Pierwsze dni nie były łatwe - gryzienie po rękach,  itp.
Na szczęście już po paru tygodniach wszystko było ok. a ja coraz bardziej go kochałam :)




Dlaczego imię Lucky ? 
Na początku miał nazywać się Leon (nie jestem fanką Violetty!!!) lub Toffi. Lecz wcześniej miał na imię Lucky ( u wcześniejszych właścicieli) a ponieważ tak chciałam nazwać psa już 2 lata temu (potem imiona mi się zmieniały... ) to tak już zostało :)


Parę ciekawostek :

  • Dokładna data od kąt jesteśmy razem - 25.08.2013 r. ok. godz. 17-18 
  • Jesteśmy jego 4 właścicielami 
  • Gdy go wzięliśmy miał ok. 3.5-4 mies. i ważył ok. 3 kg. ( teraz waży 6.5 kg)
  • Gdy Lucky był mały stawały mu uszy (teraz mu się odwijają do tyłu) 
  • Na początku Lucky miał sierść koloru rudego, teraz rudy-podpalany 


 *Więcej zdjęć Lucky-ego jak był szczeniakiem w filmie na jego 1 urodziny ---> https://www.youtube.com/watch?v=vEl4kZmS0KQ


1 komentarz :

  1. Śliczny Lucky :D
    Zapraszamy do nas http://jessie-zafira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń