niedziela, 1 maja 2016

Wszystkiego najlepszego Lucky!

























1 maja 2013 - to "umowna" data przyjścia na świat małej, rudej kulki, która obróciła mój świat o 360 stopni. To właśnie dziś Lucky obchodzi swoje 3 urodziny. Kiedy to minęło? Pamiętam, jak kończył pierwszy rok, a tu już jest 3.


Lucky przez te 3 lata (a właściwie 2,5) bardzo się zmienił. Zrobił ogromne postępy. Żałuję, że nie zaczęłam z nim pracować od szczeniaka. Pewnie nasze życie teraz byłoby łatwiejsze.
Przez te prawie 3 lata zaczęłam także zauważać, ile dla niego znaczy człowiek. Ile trzeba mu czasu poświęcić, aby na spacerze był skupiony przynajmniej przez tę minutę. Dopiero teraz widzę możliwości mojego psa.



 Mamy przed sobą kolejny rok. Idzie nam coraz lepiej. Z każdą wiosną życie z Lucky'm wydaje się prostsze, łatwiejsze. Coraz lepiej się poznajemy i rozumiemy. Zaczynam zauważać, że Lucky też ma uczucia i często mnie docenia (kiedyś widział tylko własny i innych psów tyłek). Coraz częściej się dla mnie stara! Może to czas wziąć się za nas? Przecież 3-letni pies to nie szczeniak i już wszystkiego nie można mu tak łatwo wybaczać i olewać.


Lucky jesteś psem wyjątkowym! Życzę Ci zdrowia, szczęścia i szaleństwa. Nie zmieniaj się. Spójrz tylko czasem na mnie. Zaufaj mi. Razem wszystko jakoś pokonamy (bez pomocy innych psów).

13 komentarzy :

  1. Wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlePSIEGO! :) Zdrowia, sukcesów i jeszcze wieluuu lat razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla Lucky'ego :D Oby było u was tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsiego Lucky! Zdrowia, sukcesów i dużooo jedzonka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat Lucky! Dalszuch sukcesów, pokonywania przeszkód i energi do dalszej pracy!!! Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla cudownego kundelka! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! Dwa lata Teddy'ego też tak szybko minęły,że nawet nie zdążyłam się obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  9. STO LAT! Jeszcze wielu spędzonych razem dni.
    Pozdrawiamy J&J

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepsiego! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione wszystkiego najlepsiejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia śliczne. Fajnie piszesz c:
    Bardzo spóźnione wszystkiego naj!
    Będę obserwować.

    OdpowiedzUsuń